بهترین و جدیدترین روش شروع یادگیری یوگا و مدیتیشن چیست؟

در اين مقاله و در ادامه آموزش هاي کاربردي يوگا و مديتيشن، بهترين و جديدترين روش يادگيري يوگا و مديتيشن را به شما معرفي مي کنيم.

1- يک جاي خلوت و راحت در منزل براي يوگا آماده کنيد

اگر بتوانيد يک اتاق جداگانه براي تمرين هاي يوگاي خود دست و پا کنيد عالي ست! خيلي راحت حصير يوگاي خود را پهن کنيد و مراحل بعد را دنبال کنيد. هرچند بهترين محل براي تمرين يوگا و مديتيشن، جايي است که باز باشد و منظره زيبا و بي انتها داشته باشد.
سعي کنيد محل يوگاي خود را با چند شمع و چوب بوخور خوشبو، تزئين کنيد تا انگيزه بيشتري براي تمرين يوگا داشته باشيد.
يادگيري يوگا 1

2- لوازم لازم براي انجام يوگا را خريداري کنيد

در واقع تنها چيزي که براي يوگا نياز داريد، يک حصير براي يوگا و همان چند شمع و بوخور هستند. سعي کنيد حصير لغزنده نباشد. حصيرهاي جنس خوب کمي گران تر هستند ولي ارزش سلامتي شما را دارند. همچنين اگر بتوانيد يک بالش مخصوص براي يوگا خريداري کنيد عالي ست، هر چند يک بالش معمولي هم مي تواند کار بالش مخصوص يوگا را بکند.

3- مراقب ايمني و مصدوميت هاي احتمالي باشيد

هميشه محدوديت هاي بدن خود را بشناسيد و سعي نکنيد تمرين هاي بيشتر از حد توان خود انجام دهيد. حساس ترين نقاط بدن در يوگا شامل، زانوها، لگن، ستون فقرات، باسن و گردن هستند. در هر تمريني، هر دردي در يکي از اين نقاط پيدا کرديد، سريعا آن تمرين را متوقف کنيد.
دقت کنيد که قبل از شروع تمرين به درستي بدن خود را گرم کنيد. مطالب مرتبط ما را ببينيد که چطور استاد يوگا قبل از شروع بدن را گرم مي کند.
...
ادامه متن را در لينک زير بخوانيد:

Comments

Popular posts from this blog

آموزش تصویری بهترین تمرینات بدنسازی زنان در خانه برای داشتن زیباترین اندام

دانلود رایگان بهترین کتاب پرورش اندام بصورت pdf

آموزش تصویری و گام به گام ماساژ سوئدی به زبان ساده +فیلم